יום חמישי, 15 ביולי 2010

ברכת יום הולדת לחברה


ברכת יום הולדת לחברה היא משהו שכדאי שתיקח ברצינות.
גם אם אתה לא בחור של מילים, היא דווקא מאוד מחכה לשמוע אותן יוצאות דווקא מהפה שלך, ובמיוחד ביום הולדת שלה.
ברכת יום הולדת לחברה היא בדיוק ההזדמנות לצאת מהשבלול ולאמר את אשר על הלב, לברך ואחל מכל הלב ולהוסיף כמה מילים חמות שתמיד נעים לשמוע.
אז מה אם היא יודעת שאתה אוהב אותה, אז מה אם אמרת לה את זה מיליון פעמים, היא רוצה מילים, ורצוי מילים יפות, מושקעות, מתחשבות, כאלה שחשבת עליהן ואם אפשר יותר ממשפט אחד שמסתכם ב "הכל אחלה גיסתנו", תודה רבה.
ברכת יום הולדת לחברה יכולה לכלול איזשהו ציטוט יפה ורומנטי או שיר קצר, בתוספת שורה או שתיים מקוריות שלך, אם אתה ממש מתקשה למצוא מילים.
אפשר לוותר על החרוזים אלא אם אתה ממש שנון ומצחיק ותצליח בחמשיר להעביר איזשהו מסר רציני ובעל משמעות, שגם נוגע ללב וגם נחרט בזיכרון.
רומנטיקה היא שם המשחק ואין פה משחקים: תחמיא לה, תביע הערכה ופירגון על כל מה שהיא עושה, על החיים שלה וההישגים שלה ובכלל על מה שהיא ותחזיק אצבעות.
כדי ליצור ברכת יום הולדת לחברה שהיא קצת יותר מושקעת ומעניינת, אפשר לצרף איזשהי תמונה של שניכם, או להדפיס את הברכה על גבי תמונה משותפת. שתהיה תמונה יפה, מאיזשהו אירוע, טיול או חוויה יפה שעברתם יחד. זר פרחים יעשה את העבודה יופי, ושיהיה מזל טוב. למי שחושב שזר פרחים זה נדוש, נזכיר שוב: נדוש, נדוש, אבל מה – זה עובד. היא אוהבת את זה, היא מצפה לזה, ואתה לא שולח לה מספיק פרחים לאגו, נקודה, וזו עובדה. ברכת יום הולדת לחברה עם זר פרחים, אפילו קטן ולא יקר (זה לא ממש משנה לה, מה שחשובה זו הכוונה והמשלוח והמחווה הרומנטית) מביע אהבה ומוסיף שמחה ליום המיוחד הזה. בהצלחה!