יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

ברכה לבעל


ברכה לבעל, איך לכתוב ברכה לבעלי האהוב לרגל יום הולדת, יום נישואין או מאורע משמח אחר?
התכוננת ליום הגדול וקנית מתנה, התלבשת והכנת ערב נחמד או אפילו מסיבת הפתעה לבעלך.
יום הולדת או יום נישואין, נסיעה או טיול ביחד או ערב רגיל – מיוחד שאתם מעבירים יחד לרגל תפקיד חדש או מאורע משמח או מרגש בחייכם.
הכל מוכן ואת אפילו תיכננת מה להגיד. אבל את המילים הללו את לא רוצה לשכוח, וגם רוצה שהוא יזכור.
בעלך וודאי רוצה לשמוע ולקרוא ברכות אישיות ממך. דווקא ביום יום אולי לא תמיד יש לכם זמן לדיבורים שאינם פרקטיים ומעשיים. כל מה שלא קשור לניהול חיי המשפחה או הבית נדחק הצידה והדיבורים הופכים להיות בעיקר סידורים, תיאומים ושאלות לגבי מה קורה מחר, עוד חודש וכן הלאה...
אז קחי נשימה כי אירוע מיוחד של בעלך הוא הזדמנות לבזבז קצת מילים על עניינים שבלב. על כל מה שלא שגרתי, ולעומת זאת תמיד קיים שם.
ברכה לבעל זו ההזדמנות שלך לספר את מה שאת לא תמיד מספיקה לאמר, וגם לא מוצאת שום צורך קיומי לעשות זאת ללא סיבה מוצדקת, חגיגה מיוחדת, דף ועט.
אז איך לכתוב ברכה לבעל?
קצת רגש, טיפה הומור, רומנטיקה וטפיחה קטנה לאגו יהוו מרכיבים מושלמים לניסוח ברכה לבעל שהיא גם מרגשת, מפתיעה ובאופן כללי: ברכה שלמילים שלה יש כוח ומשמעות.
קשוח קשוח, והוא ומילים זה לא ממש חיבור קוסמי, אבל הוא רוצה לשמוע ממך את המילים האלה, גם אם נדמה לך שלא.
ברכה לבעל יכולה למנות את מעלותיו וכל הסיבות שבגללן התאהבת בו אי שם בעבר הרחוק או הקרוב.
תוכלי לנסח ברכה לבעל שמברכת על כל הסיבות לאהוב אותו כעת וכל מה שאת אוהבת בו, כולל דברים משעשעים, מצחיקים או שגרתיים שהופכים אותו למה שהוא. לסיום, אחלי שפע ברכות להמשך, להצלחה בכל מה שהוא חפץ והמשך חיים משותפים ואהבה גדולה.