יום רביעי, 26 בינואר 2011

ברכה ליום האם


ברכה ליום האם. כן, ליום האם. אמא, אמא, אמא. מה ששמעתם. ומספיק עם הפוליטקלי קורקט הזה, או שאולי עדיף לאמר, הפוליטיקלי דיס-קורקט הזה, שנקרא יום המשפחה.
כל השנה היא משפחה. אמא רצה אחרי הילדים, אמא רצה אחרי המשפחה, אמא מטפלת בבית, אמא מחזיקה משרה ועבודה בשכר בחוץ, אמא מנסה לטפח קריירה עצמאית, אמא תולה כביסה ומקשקשת חביתה אורגנית תוך כדי שיחה עם הבוס, אחרי שעות העבודה.
אז לא מגיע לנו יום??
כבר קיבלנו יום האם, היה לנו משהו ביד. ילדים חמודים הכינו לאמהות ברכות בגן, ציירו להן ציורים ושרו: אמא יקרה לי, יקרה... אז גם את זה לקחו, ועכשיו אנחנו יום המשפחה.
עכשיו, שלא תבינו אותי לא נכון. אין לי שום דבר נגד משפחות, להפך! אין לי שום דבר נגד אבות, מאוד להפך!! אבא, אבא, אין כמוך בעולם. את זאת כל ילד יודע. גם לאבא מגיע יום, כן, לא אמרתי שלא. אף לא לרגע. אבל למה על חשבון היום של אמא? סליחה, אבל אמא זה דבר מספיק מיוחד כדי לקבל יום.
לפיכך, יצאתי בקריאה נרגשת לכל העולם ואמו, לברך את כל האמהות לכבוד יום האם, לשלוח ברכה ליום האם לאמא שלכם, לסבתא שלכם, לאישה שלכם, לחמות שלכם. כן, כן! לחמות.
ברכה ליום האם כזאת כמו פעם, עם זהובים, ויונים, לבבות, פרחים והרבה גוונים של ורוד ואדום, בלי להתחכם, פשוט תשלחו לאמא ברכה ליום האם עם כל מילות העידוד, האהבה, ההערכה והשמחה שבלב שלכם. ותבוא עליכם ברכה.
יום האם שמח!