יום שלישי, 15 בפברואר 2011

ברכות להולדת הנכדה הראשונה


ברכות להולדת נכדה ראשונה, הנכדה שהופכת אתכם מהיום, לסבא, לסבתא.
היי, למי קראת סבא? אה כן, זה אני!
זה בסדר, לא יקח לכם זמן רב להתרגל לתואר החדש.
לסבים החדשים, הנה הסבר קצר איך זה מתחיל:
הבת האהובה שלכם: אוי, אמא. אני פשוט משתגעת להתאוורר לשעה בקניון עם חברה, ואני יודעת שהתינוקת תטפס עליי, אז אני נשארת בבית. נו בסדר, מה כבר קרה, גם פה טוב לי, נכון פיצקוש??
סבתא החדשה: חמודה, למה לא אמרת? אני יותר מאשמח לבוא לשמור על הנכדה המתוקה והחמודה והנפלאה שלי. חכי, בעצם, תתחילי להתלבש, אני כבר בדרך.
מקסימום חודש, גג, מאירוע זה ועד שתתחילו לקבל טלפונים שמתחילים בערך ככה: אבא / אמא... נכון שאת ממש רוצה לשמור על הנכדה שלך לשעתיים? האוטו חייב טסט.
ולאחר המשוכה הזו, משהו כמו: החלטתי לחזור לעבודה!! כמה אתם שמחים בשבילי? התסכימו לשמור על הנכדה המקסימה שלכם פעם בשבוע?
ואחרי שעברו כל המשוכות כולן, יגיע גם יגיע, הבטחה שלי, גם הטלפון הבא:
אמא / אבא, אני ואליהו נורא רוצים לנסוע לשבוע לברצלונה... מה התוכניות שלכם? אפשר להקפיץ לכם את הנכדה לכמה ימים, אין עם זה בעיה, נכון??
בעיה?? מה פתאום בתנו האהובה, לעולם נזכור מי הנכדה החדשה והמהממת שהפכה אותנו לסבא וסבתא, הנכדה הראשונה... נו בטח שתזכרו, איך אפשר לשכוח? הרי חצי מהזמן היא אצלכם.
שריינו מקומות ישיבה, אבטחו את הבית, מסגרו את המדרגות, גדרו את הגדרות, החביאו חפצים קטנים, שבירים וסתם יקרי ערך, הוציאו את השטיח למרכז הסלון וצפו בפלא שעתיד למלא את ביתכם באור וזוהר, צחוק וחיבוקים מהיום והלאה... הנכדה הראשונה שלכם.
הידד למוסד הסבתאות, מזל טוב והצלחה לכל הסבים החדשים, מזל טוב, ברכות להולדת הנכדה הראשונה, מהיום אתם משפחה, מורחבת.