יום שבת, 12 בספטמבר 2009

ברכות פיות - ברכה עם פיה, ברכה מיוחדת לילדה


רוצים להכין ברכה שהיא גם פיה לילדה שחוגגת יום הולדת או כל ארוע אחר? רוצים להעניק זר ברכות לילדה מקסימה שאוהבת פיות ורוצה להיות פיה כשהיא תהיה גדולה? ילדות מאוד אוהבות פיות, ומה הפלא: הן קסומות, מעופפות, יפיפיות, עושות קסמים ויש להן הרבה קישוטים, בגדים יפים וכנפים שקופות ומסתוריות. מחפשים ברכות מקוריות לילדות? תמצאו כאן רעיונות לעיצוב ברכה של פיה ולכתיבת ברכות פיות. הקסם רק מתחיל, כי כשילדת החגיגה תקבל ברכה – פיה שנעשתה מכל הלב, במיוחד בשבילה, היא תשמח ותתרגש כאילו פיה אמיתית באה לבקר אותה במיוחד ביום המיוחד שלה.
כדי להכין ברכה בצורת פיה צריך נייר עבה כמו בריסטול, לא ממש משנה באיזה צבע, מפית פרחונית או בעלת כל דוגמא יפה ועדינה אחרת, מנקי מקטרות ליצירה בצבע כסף, ורוד, תכלת או סגול – או כל צבע פסטלי, נצנצים או דבק נצנצים, עט זהב או כסף. אפשר להשתמש בתחרה לבנה, אם יש לכם, במקום מנקי מקטרות. מעתיקים או מציירים פיה פשוטה או כנפי פיה, גוזרים ומניחים מעל את המפית הפרחונית. מורחים מעל המפית דבק לבן כך שתדבק לבריסטול, לא יותר מדי כדי שלא יימעך מדי. נוצר מראה מטושטש של דוגמאת הפרחים על הבריסטול, וחייבים לתת לו להתייבש היטב. לפני הייבוש מפזרים מעט נצנצים כסופים. לאורך קצוות הכנפיים מדביקים תחרה לקישוט או יוצרים צורת כנפי פיה ממנקי מקטרות ומדביקים סביב הכנפיים. הפיה ברכה מוכנה ומקושטת. לאחר הייבוש, בעזרת עט זהב או כסף יפה, כותבים ברכה לילדה המיוחדת בנושא של פיות. כשהילדה תקבל ברכה מיוחדת כזו היא תתרגש מאוד נוכח ההשקעה ותשומת הלב המיוחדת שקיבלה, אין ספק כי זו ברכה שתישמר לאורך זמן.
מה לכתוב על גבי כרטיס ברכה של פיה? אפשר לספר שהפיה הגיעה במיוחד ליום ההולדת כדי לשמוע קולות צחוק ושמחה, שאותם היא אוהבת מאוד, או שהגיעה פיית יום ההולדת כדי להגשים משאלות ולתת מתנות, אפשר לכתוב כי הילדה היא כמו פיה, טובה וחכמה ועוזרת, ולכן אתם מברכים אותה שתישאר בדיוק כמו שהיא, או למסור ברכות מיוחדות של פיות: שיתגשמו השנה כל המשאלות, שיקרו לך ניסים ותקבלי המון הפתעות, שתגלי שכל מה שתרצי יכול להיות.