יום שלישי, 18 באוגוסט 2009

sweet baby ברכה מקורית להולדת תינוק - תינוקת, גם מתנה


זהו רעיון ליצירת ברכות מקסימות ומקוריות להולדת הבן או הבת, תינוק או תינוקת חדשים שהצטרפו למשפחה. אזהרה: ברכות אלו מיועדות למשקיענים בלבד. ברכות שהן גם מתנה מקורית, ברכה שהיא מזכרת מרגשת שכל מי שיקבל ישמור לשנים רבות...הילד או הילדה, כשיגדלו יהנו מהיצירה – ברכה שהכנתם וירצו לשמור אותה לתמיד. ברכה שדורשת השקעה והכנה מראש, אך תגרוף שלל מחמאות, תזכה להערכה והכי חשוב: ברכות כאלה ישמחו וירגשו את ההורים הטריים.
כדי להכין ברכה זו יש לקנות מראש אלבום או ספר בכל דפים ריקים וכריכה צבעונית, ניתן גם לקשט את הכריכה בעצמכם. ביום הולדת התינוק או התינוקת קונים כמה עיתונים, מגזינים ואפשר גם להיעזר באינטרנט אך זוהי ברכה שיוצאת יותר יפה אם משלבים גם מקורות "אמיתיים" שזה עתה נגזרו.
ועכשיו למשימה: גוזרים ידיעות (רק משמחות!!), כותרות היום, את תמונת מזג האוויר באותו יום, הורוסקופ יומי (שימו לב שהוא חיובי...הורים טריים יכולים להיות רגישים מאוד ובצדק), ארועים שונים שקרו באותו יום, מדור טרנדים או אופנה. אפשר להוסיף פרטים מעניינים ופיקנטיים כגון: מחיר עיתון יומי, מחיר קרטון חלב, מי ראש הממשלה היום, כמה תינוקות נולדו היום בבית החולים הזה וכדומה.
להוסיף קישוטים ותמונות שגזרתם. המשקיענים במיוחד יכולים להכין מראש תמונות מההריון של האם, וביום הלידה: תמונות ראשונות של התינוק, תמונת המיילדת וכדומה. בתחילת האלבום כותבים ברכה לתינוק הנולד ובדפים שאחרי מסדרים את כל הכותרות והידיעות שאספתם. מתקבלות ברכות רבות וצבעוניות בתוך ספר אחד, מזכרת מרגשת ומיוחדת שהיא גם ברכה, שתמיד כיף לחזור ולדפדף בה, במיוחד אחרי הרבה שנים – להנאת התינוק שכבר גדל והפך לילד. הרבה ברכות!