יום שבת, 15 באוגוסט 2009

ברכה מקורית לחתונה | ברכה מצחיקה לחתונה


אם אתם רוצים להעניק ברכה משעשעת, ברכה מצחיקה במיוחד לחתונה של חברים טובים או משפחה קרובה, מובא כאן רעיון לכתיבת ברכה שתגלגל את החתן והכלה מצחוק – תגלגל, בהבטחה!
ברכות מקוריות, ברכות מצחיקות לחתונה, ברכות מיוחדות או משעשעות – בסופו של דבר כל ברכה היא משחק מילים. ברכה זו, לעומת זאת היא רעיון לכרטיס ברכה מצחיק, משמח, שמכניס קצת כיף ושמחה לכל עניין פתיחת המעטפות וספירת הצ'קים אחרי החתונה, כאילו למישהו יש זמן לקרוא ברכות ...כשהוא עסוק בספירת כסף. ישנם זוגות שאוהבים מאוד לקרוא ברכות החתונה שלהם, וחלקם מוציאים את הצ'קים מהמעטפות ואילו ברכות לוקחים איתם לירח דבש, לקרוא ולהשקיע תשומת לב וזמן בקריאת כל ברכות חתונה שהם קיבלו. אבל דבר אחד בטוח: גם זוג שלא משקיע זמן בקריאת ברכות החתונה שלו לאחר החתונה שם לב טוב- טוב מי חתום בתחתית הברכה, נכון? הרי כל זוג רוצה לדעת, ואף לרשום – כמה כסף הביא כל אורח בצ'ק המצורף. ברכה מצחיקה לחתונה שתשחרר קצת מתח במעמד ספירת הצ'קים והרישומים. מוכנים?
לצורך ההשקעה בכתיבת ברכה מצחיקה לחתונה, עליכם לקנות מראש כרטיס ברכה מצחיק ולא שגרתי לחתונה. הכי טוב: כרטיס ברכה לבר מצווה. אבל כרטיס ברכה מצחיק, לא כרטיס ברכה מפואר ומכובד, אלא משהו שטותניקי, כמו ברכה מצוירת של כדורגל או משהו חמוד וקליל אחר. הקפידו לקנות כרטיס ברכה גדול, שכתוב עליו בגדול ובאופן ברור "ברכות לבר המצווה" , 13, מזל טוב בהגיעך למצוות וכדומה.
קניתם? יפה, לשלב השני:
בכרטיס הברכה (לבר מצווה) שקניתם תכתבו משהו קליל ואפילו מטופש ומצחיק בכוונה, למשל: (הקפידו על המצאת שם שאינו שמו של החתן, כאן בדוגמא "יוגב").
"ליוגב המקסים והחמוד שלנו!
מזל טוב לבר המצווה,
הנה אתה כבר בן 13 והגעת למצוות
מאחלים לך אושר ועושר
שתמשיך לשחק כדורגל ולשחק פלייסטיישן
מאחלים באהבה, משפחת צוף"
מבולבלים? גם החתן והכלה יהיו.
אבל בסוף הברכה, בכתב קטן יותר הוסיפו את השורה: "ל______היקרים, רק רצינו לוודא שאתם קוראים את הברכות, מזל טוב מ_______".
ברכה מצחיקה ומקורית לחתונה שתעורר צחוק, הפתעה ושמחה – וזו בעצם כל המטרה בהענקת ברכות, לא?