יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

איך להכין כרטיסי ברכה מקוריים מאוד ואישיים


הענקת מתנה משמחת הן את מקבל המתנה כמו הנותן. כולם אוהבים לקבל מתנות, ואם משקיעים בהכנתן – אז כיף גם לתת. אריזה יפה וצירוף ברכות למתנה הם מנהגים יפים שלא כדאי לוותר עליהם, ברכות משאירות רושם טוב, משמחות, ויחד עם אריזה מושקעת יכולות לשדרג גם מתנה צנועה ביותר, מכיון שהיא מעבירה מסר שהשקענו זמן, מחשבה ומאמץ שמקבל המתנה חשוב לנו וראוי להשקעה מצדנו. זו כידוע אינה חייבת להיות השקעה כספית, אפשר להעניק תשומת לב רבה באמצעות אריזה נאה והשקעה בכתיבת ברכות.
הנה כמה רעיונות להכנת ברכות מקוריות, כרטיסי ברכה מעוררי התפעלות המתאימים לכל ארוע:
ברכה מגוגלגת בתוך בקבוק: קונים בקבוקון קטן ושקוף עם פקק שעם או משתמשים בבקבוק פלסטיק קטן שיש בבית. אפשר לקשט את הבקבוק לצורך הכנת ברכה, בנייר תבעוני או צבעי טוליפ, הדבקת פרחים וקישוטים. אפשר גם לכתוב ברכות קצרות ואיחולים על הבקבוק עצמו. על קלף או נייר כותבים ברכה, מגלגלים אותה ומכניסים לבקבוק. סוגרים וקושרים בסרט.
ברכות למזכרת: על בריסטול מרובע או מלבני, בגודל דף פוליו בערך, כותבים ברכה ומשאירים שוליים רחבים מכל הצדדים, גם מלמעלה ולמטה. גוזרים מעיתון או מגזין תבעוני מיום הארוע או מאותו שבוע: הורוסקופ יומי, תחזית מזג האוויר, טיפים והמלצות, פריטי אופנה או מבצעים. מסדרים את הידיעות הצבעוניות בקולאז' בשוליים של כרטיס הברכה כך שיהוו מסגרת מעניינת וצבעונית. מתקבלת ברכה שהיא גם מזכרת מקורית מיום הארוע.
ברכות ושיר: לצורך הכנת ברכה זו דרוש דיסק עם שיר אהוב על בעל השמחה, או שיר בעל משמעות עבור שניכם, או שיר ברכה. מכינים ברכה במחשב, אפשר לקשט או לצרף תמונות, כותבים ברכות שונות על אותו דף. מדפיסים את הברכה, אפשר להדפיס במחשב תווית עגולה שמתאימה לדיסקים. תווית – ברכה זו מדביקים על גבי הדיסק. המתקשים במשימה זו יכולים להכין ברכות לעטיפת הדיסק (כלומר, ברכה מרובעת שאפשר לגזור בעצמכם מכל גודל), כדי לקשט באמצעות ברכה זו את עטיפת הדיסק במקום את הדיסק עצמו.