יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

ברכת חג שמח


ברכת חג שמח לכולם! על שום מה, אתם שואלים? טוב, החגים מגיעים מאוד מוקדם השנה. עוד לא נפרדנו מהקיץ כמו שצריך, וראש השנה כבר בפתחו של ספטמבר, אחריו כתמיד יגיעו גם סוכות ושמחת תורה... אז, נו -איפה אתם בחג?
ברכת חג שמח, ברכה מיוחדת ליום חג. מי שטרח לכתוב ברכה במיוחד לרגל חג כדי לברך ולאחל חג שמח למשפחה, לחברים לבני הזוג והילדים, מרבה שמחה, מראה שהוא מעריך משפחתיות או חברות קרובה. כמה טוב שיש חגים.
חג הוא לא רק חופש מהעבודה או בית הספר, למרות שיש כאן יתרון ברור...
חגים שוברים את השגרה עבורנו, את היום יום, מקרבים אותנו זה לזה, מזמנים מפגשים משפחתיים עם קרובים וחברים ומאפשרים לנו להירגע, להביט מקרוב באנשים החשובים בחיינו.
כל חג הוא הזדמנות לשמוח, להעריך את החיים שלנו, את המשפחה, האנשים המיוחדים שהם חלק מהעולם שלנו או להתחבר למסורת משפחתית.
בחג וחופשה יש לנו זמן להיבט סביב, לתת את הדעת לנוף שסביבנו, לטבע, לקולות והמראות שמלווים אותנו ביום יום. אלה שלא תמיד יוצא לנו לעצור וליהנות מהם בתשומת לב.
חג הוא הזדמנות מצוינת גם לסלוח, להיפגש עם אנשים שלא ראינו מזמן וליהנות ממפגש מחודש עמם.
אם אתם נוהגים להחליף מתנות בחג ואם לא, אפשר לשלוח ברכת חג שמח כתובה, באימייל או באס-אמ-אס, וכמובן לצרף ברכת חג שמח למתנה, זר פרחים או כל מחווה משמחת אחרת שאתם מביאים איתכם.
אחלו לקרובים חג שמח מכל הלב ושתפו אותם בתחושת השמחה, החגיגיות, השלווה והחופש שלכם – והענקתם להם מתנה כפולה ומכופלת. חג שמח!
ברכות
ברכה לראש השנה
ברכת שנה טובה
ברכה לראש השנה לילדים
ברכות לשנה חדשה
ברכה לבעל