יום חמישי, 26 באוגוסט 2010

ברכות ליום הולדת


ברכות ליום הולדת חשובות לא פחות מאשר המתנה. נכון שתמיד אמרו לנו את זה כשהיינו ילדים אבל אז לא באמת האמנו לכך? מן הסתם. ילדים אוהבים מתנות ליום הולדת ומתרגשים לפתוח אותן ולכן מתקשים להאמין שהברכה באמת חשובה יותר. אך ברכות ליום הולדת יכולות להיות כמו מתנות, ולמעשה הן באמת מתנה קטנה וחשובה בפני עצמה.
ברכות ליום הולדת יכולות להיות מרגשות, מצחיקות, מעשירות או מחכימות, אך הן חייבות להיות, לטעמי, בעיקר ברכות משמחות, כי זה החלק החשוב של יום הולדת.
תוכלו למצוא כאן המון ברכות ליום הולדת, לקבל רעיונות לכתיבת ברכות יום הולדת או הברקות להכנת כרטיסי ברכה מושקעים ומקוריים ליום הולדת של מישהו קרוב.
ברכות ליום הולדת הן בהחלט הזדמנות להציץ אחורה, להזכיר אירועים משעשעים או משמעותיים, ציוני דרך או חוויות ואפילו תכונות אישיות מלבבות של בעל השמחה, ואז להביט קדימה. אל השנה החדשה והמלאה שעוד מצפה לה.
ברכות ליום הולדת יכולות לכלול איחולים לשנה החדשה, מה שתרצו שיתגשם ואפשר כמובן להאיר בציטוטים או סיפורים קצרים בעלי מסר משמעותי, שהרי יום הולדת הוא יום בעל משמעות מיוחדת ואישית של ציון דרך, עבור כל אדם.
תוכלו למצוא כאן ברכות ליום הולדת בכל נושא, גיל, קירבה וסגנון.
ברכות ליום הולדת לילדים, ברכות ליום הולדת לאחות, לאח, ברכות יום הולדת לבעל או לאישה.
ברכות יום הולדת לאמא, ברכות יום הולדת לאבא או לסבא וסבתא, ברכות יום הולדת לחברה או חבר.
מה עוד? ברכות ליום הולדת לפי גילאים: ברכות ליום הולדת 50, ברכות ליום הולדת 40 ועוד.
יש הבדל בין ברכות ליום הולדת 30 לבין ברכות ליום הולדת 60. ציוני דרך שונים וסוג קירבה מכתיב במידה רבה את סגנון הברכה, ואולם המרכיבים תמיד דומים: הכניסו הרבה אהבה בברכה, מסר, הומור ושמחה. אפשר לכתוב ברכות ליום הולדת בחרוזים או בסיפור קצר.
ברכות ליום הולדת לילדים יכולות להיות חלק מהמתנה או מתנה קטנה, כמו ברכה בצורת ספר קטן, אלבום תמונות או מספר תמונות שלכם ושל הילדים שהדפסתם, ציור, ברכה במסגרת, ברכה בבקבוק ועוד.
תהנו, ומזל טוב! ברכות ליום הולדת מתעדכנות כאן כמה שיותר, אז קפצו שנית לקרוא!